Joopa, eilen loppu työssäoppimisjakso ja tippa tuli linssiin ku sieltä lähdin. Jospa jonakin päivänä sieltä ittensä löytäis (töistä siis :D). Maanantaina ajattelin soittaa yhteen paikkaan ja kysellä, mikä tilanne siellä on. :) Keskiviikkona ois valmistumispäivä! Uskomatonta, mutta totta! MINÄ TEIN SEN PERKELE! Kyllä, meinasin heittää hanskat tiskiin. Mut enpäs perkele heittäny vaan sisulla eteenpäin. :)

 

Eli siis ei tosiaan vielä oo töitä tiedossa. Oisin mielelläni menny jo joulupyhiks johonkin, mut ei väkisin. Toisaalta ehkä pieni loma tekee ihan hyvää. :) Jaksaminen on ollu koetuksella syystä x, z ja y. Eli monesta syystä. Nyt uusin voimin eteenpäin! :)

 

Kissat pitäs viedä eläinlääkäriin hammaskiven poistoon. Eipä oo onneks yhtään kallista hommaa moinen, hitsi. Jostain ne rahat on revittävä. Tällä hetkellähän tilillä on 2e. Mut lompakossa on muutama kolikko, et jos Loton kävis tänään tekemässä. ;)

 

Sain jo kaks valmistujaislahjaa. Ystävältä tuli Nomination-koru, johon oli ostanut Friend-laatan. :) Itellä ois mielessä pari laattaa, jotka haluaisin tohon ostaa. Tarkotuksena ei mulla oo täyttää koko korua kerralla, vaan ajan ja elämän myötä hankkia lisää. :) Niinku vissiin ton korun tarkotuskin on. :) Anopilta sain tommosen sydännaulakon, keittiön seinälle meinasin laittaa. :) Ja kuulemma vielä kavereilla on mulle yhdistetty valmistujais/joululahja. Hitsi, en mä ois tarvinnu mitään ku itekin oon niin huono ostelemaan lahjoja! Jos joku teistä tätä lukee niin KIITOS! :)

 

Kummipoika se kasvaa hurjaa vauhtia. :) On nyt oppinut seisomaan ilman tukea (muutaman kerran seisonu). Eilen ku kävin siellä ja tein lähtöä niin tämä pikkuveijari vilkutti molemmilla käsillä ja sano "heihei".  Voi jessus sentään miten ihana!!! Ja voi jessus sentään mitä tämä taas teki mun vauvakuumeelle. Töitä pian mulle kiitos! :D

 

Mut nyt kauppaan ja tekemään se Lotto. :) YRITÄN kirjottaa tänne aktiivisemmin, tosin välillä se tuntuu turhalta kun luulen, ettei tätä kukaan lue. ;)