Voi miten mukava päivä taas ollut. Koulussa palo hermot. Atk on perseestä, samoin atk:n opettaja. Mä en saanu käytännössä mitään aikaiseks kahden tunnin aikana, koska se opettaja ei ehtiny mua auttamaan kun sen piti auttaa näitä muita, jotka tarvii melkein apua tietokoneen käynnistämiseenkin ja joita sitten kyllä neuvotaankin kädestä pitäen ja suunnilleen tehdään koko työ niiden puolesta. Argh! (Ja nyt luultavasti tätä lukee joku niistä. :D) Ja sit MUN ois pitäny jäädä vielä kahdeks ylimääräseks tunniks koululle! Just joo ja varmana jäinkin. Muutenkin risoo. Onneks on enää kaks viikkoa ja yks päivä niin on "erojaiset". JESH! Ja mun tuurilla uus luokkakin on aivan karmea. :D

 

Anoppikin oli oikein mukavalla päällä tänään, kun käytiin kylässä. Ei puhunut mitään. Ei yhtään mitään. Hemmetti, jos se mököttää tolle yhelle tai miehelleen niin ei kai se jumalauta minun vika ole. Kai minua voi silti tervehtiä?! Ei väkisin perkele. Eipä sit kauaa siellä viihdyttykään.

 

Muutenkin argh. Voispa vaan pyyhiä elämästään kaikki epämiellyttävät henkilöt. :D Jäis jäljelle vaan ne ihanat, mukavat, kivat ja rakkaat.

 

Mut hei tosiaan, on mulla hyvääkin kerrottavaa. Enhän mä vielä oo tätä tänne kirjottanu enhän? MÄ PÄÄSIN KMP:hen! Eli mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelmaan. Heetkinen. Mä taisin tän kertoa jo. :D Jotenkin tuli yhtäkkiä semmonen muistikuva. Siis mullahan ei oo mitään vikaa muistissa, ehei. Mun on pitäny jo monta päivää soittaa sinne, tänne ja tuonne, mut emmä ole muistanut. :o

 

Noin vuoden päästä mä olen valmis lähihoitaja. Noin vuoden päästä lähtee kierukka. Noin vuoden päästä tapahtuu kaikkea ihanaa ja odotettua. Mene vuosi mene äkkiä! Onneks tässä on aiemminkin jotain odotettavaa. Tulevan kummilapsen laskettu aika lähestyy viikko viikolta. Enää vajaa yhdeksän viikkoa. M epäilee, et muksu syntyy aiemmin. Mulle saattaa vielä tulla hätä ton kastemekon kanssa. En nytkään muista, millon oisin viimeks jaksanu sitä tehä. *punastuu ja häpeää* Ei siitä onneks paljon puutu, että vaikka muksu syntyis huomenna niin kyllähän tuon saa valmiiks ennen ristiäsiä. =)

 

 Ehkä tää nyt taas tällä kertaa riittää.