Se ois syysloma lopuillaan ja huomenna taas kouluun. Uskomatonta vauhtia viikko meni, mittään en taas tehny paitsi opinnäytetyötä parina päivänä. Ja kävin shoppailemassa. :D

 


Uskomatonta, enää ens viikko teoriaopetusta. Sit ne on ohi. 8 viikkoa työssäoppimista ja se on siinä. Mä valmistun. Uskomatonta. Päihdetyön tentti tosin on menossa uusintaan, ja saapa nähdä miten käy ens viikolla lääkehoidon sekä yksilöhoidon ja psykiatrian perusteiden tenttien kanssa. En oo lukenu! Miten se onkin niin vaikeeta. Ei ois meikäläisestä mihinkään amk:hon ku amo-koulutuskin menee näköjään hyvin takerrellen. 

 


Vielä voi haaveilla, et löytyis joku iki-ihana työpaikka, jossa pääsisin alottamaan heti valmistumisen jälkeen. Valmistumispäivä on 22.12. ja ainokaiseen lähettämääni työhakemukseen oon ilmottanu, et voin aloittaa työt 23.12. :D Mitä sitä turhia lomia pitämään, joulun jos ois töissä niin siitä sais hyvin rahaa. Tosin, nyt on alkanu pessimistisyys nostamaan päätään, että ei voi olla niin hyvä onni, että saisin heti töitä...

 


Ai niin! Ostin palapelin kun kävin shoppailemassa. :) Saapa nähdä, saanko sitä koskaan valmiiks asti, nytkään en oo pariin päivään tehny yhtään. Reunat sentään on valmiit plus vähän muuta. 1000 palaa, liekö on vähän liikaa mun kärsivällisyydelle.

 


Ja mun pää on seonnu, oon jo ostanu 2 joululahjaa, kolmatta alotan tekemään jossain vaiheessa (tai aloitin jo, mut totesin niistä tulevan kooltaan minun villasukat enkä jaksanu purkaa). Oon miettiny, et pitäs ostaa kynttelikköön uudet lamput ja ulko-oveen kranssi. Ja saiskohan parvekkeen verkkoihin viritettyä jouluvalot. Hyvä etten jo joulukuusta ruvennu miettimään, et pitäskö semmonenkin hommata. Eih! Minähän vihaan joulua! :D

 

 

Tänään vähän tota blogipohjaa muokkailin, pitäs joku päivä jaksaa keskittyä siihen paremmin. Toistaiseksi saa kelvata tuollaisena.

 


Mutta nyt, jos kaivais lääkehoidon tenttikysymykset. Tai rojahtais telkkarin ääreen. Tai jumittais tässä koneella.

 


PS. Unohdin kertoa, että kummipoika on oppinut seisomaan tukea vasten, ja istumaan tuetta. Ja on edelleen maailman suloisin pieni poika!