Jos jotain koittas pitkästä aikaa tänne kirjotella. On niin tylsä elämä mulla, et tuo kirjottelu vähän meinannu jäädä.

 

Ens viikko on lomaa, ihanaa. Se tulee ihan tarpeeseen! Mullahan on anemiasta johtuvaa aivan tajutonta väsymystä ollu ja tuntuu vaan, et kouluhommat musertaa täysin.

 

Kummipojan syntymä on kyl vähän piristäny mua! On se vaan niin ihana ja söpö ja suloinen ja kiltti ja kaikkea. 19.2.2010 siis pikkuinen syntyi. Tänään en päässy kattomaan, kun piti pitää siivouspäivä kotona niin oli vähäsen kiirettä. Plus että mun autossa ei oo bensaa. Huomenna jos sais T:ltä Audin lainaan niin vois sillä kurvata. 

 

Tänään siis tosiaan oli siivouspäivä. Nyt sitten kaikessa rauhassa yksinäin nautiskelen siideriä ja otan rennosti. Saunassa käytiin aiemmin rentoutumassa. Ihanan leppoisa olo. Tuossa vartti sitten olin aivan järkyttyny siitä, että kello on noin vähän, kun meinaa väsy vallata tämän tytön.

 

Pääsiäisen jälkeen alkais eka koulutusohjelman työssäoppiminen. Hieman jännittää, et minne pääsee. Kesätöitä oon yrittäny ettiä kans, toivottavasti saisin jostain kivasta paikasta. Ja toivottavasti ehtisin myös lomaa pitämään kesällä, et pääsee mökille! Voittaispa vaikka lotossa sen verran, et vois pitää useamman viikon kesällä lomaa! Just tuossa laskeskelin, et vaikka pääsis heti koulun jälkeen töihin niin eipä tuota kummosta lomaa ehdi seuraavallekaan kesälle kertymään. 

 

Nyt jos hörppis siiderin loppuun ja painuis sänkyyn kirjan kanssa. On muuten hyvä kirja just kesken. Marianne Käcko: Tapa minut, äiti! Äidin kertomus tytöstä joka kieltäytyi syömästä. Tositarinoista ja anoreksiasta kiinnostuneille suosittelen.