Joopa, on taas kirjottelu vähän jääny. Mut jos nyt jotain yrittäis rustata tänne.

Eka työviikko siis takanapäin. Olipahan ihanaa kun sai viimeyönä nukkua pitkään ja kunnolla. Tuossa kahentoista jälkeen vasta heräilin. :D Nyt pitäs jossain vaiheessa innostua siivoushommiin. Kiinnostais taas yhtään. Jostain pitäs käydä ostamassa sadeasu ja polkupyöräkori. Ens viikolla taas pitäis yllättäen vettä sataa, enkä autoa saa lainaan ku T:lläkin alkaa työt maanantaina.

Mut siis joo, oon viihtyny töissä hyvin. :) Tykkään, paitsi aamuherätykset on karmeita. Yhhyh. Jospa tässä tulevan kuuden viikon aikana oppis menemään illalla viimeistään ysin aikoihin nukkumaan. :D In my dreams.

Ja tärkein hehkutus meinas unohtua! Musta tulee kummitäti näillä näkymin helmikuun alussa!! M siis raskautui, vaikka sen piti olla mahdotonta lääkärien mukaan, ainakin ennen leikkausta. Oioi, miten mä maltan odottaa, et mun pikkunen kummilapsonen syntyy. <3 Mua jännittää jo nyt ristiäiset. :D Kun musta tulee sylikummi.

Mitähän muuta... Kylmä on ja vettä sataa. Mä haluan auringon ja lämpimät ilmat! Ens viikonloppuna Lahteen! :) Tosin kun kaikki mun kesäsuunnitelmat tuntuu kaatuvan rytisten, niin eiköhän tuollekin reissulle jotain käy, et se peruuntuu. :(

Noh, kaipa siinä nyt oli kuulumiset. :) Pitää kirjotella taas joskus. :)