Tulin ajankuluks muokkailemaan tuota blogipohjaa ja aattelin samalla tässä sit jotain liibalaabaa kirjottaa. Kertokaa joku, et mistä kohdasta muutetaan noitten kategorialinkkien väri vai saako niitä muutettua. Siis mitkä on tossa kirjotuksen yläosassa. 

Palapeli. Ööh, en oo tehny. Reunukset on valmiina ja muutama pala lisäks. Öh.

Viime viikon maanantaina alko työssäoppiminen. Oon viihtyny tosi hyvin tuolla paikassa. :) Jo viikon jälkeen voin sanoa, et tuollaisessa paikassa työskentelisin myös hyvin hyvin mielelläni. Tähän astihan oon hokenu, et haluan lastensuojelutyöhön, haluan lastensuojelutyöhön. Ykkösenä se toki edelleen on, mut toi työssäoppimispaikka tulee sit hyvänä kakkosena. :)

Ja siitä puheenollen, eilen huomasin sähköpostissa ihanan piristävän viestin, jossa kyseltiin, et oonko ollu joskus harjottelussa yhdessä paikassa, jonne oon laittanu avoimen hakemuksen, ja oonko edelleen vapaa 23.12. alkaen. Voi kyllä! Olen ollut harjoittelussa ja edelleen samasta päivämäärästä alkaen käytettävissä. Kartoittavat siellä sijaistilannetta, ja mä oon rakentanu huikeat pilvilinnat jo. Saapa nähdä, millon täältä tiputaan alas ja kovaa. Tuonne paikkaan menisin mielelläni tekemään lyhyitäkin sijaisuuksia, vaikkei se välttämättä loppupeleissä ole kannattavaa (taloudellisesti siis), ellei niitä sijaisuuksia oo tiuhaan tahtiin. Saapahan lisää jalkaa ovenrakoon, jos vaikka jonain päivänä siellä tarvittas pidempiaikasta sijaista. 

Mut joo, nyt meen pelaamaan koukuttava peliä Facebookiin. :P