T sitten on ryyppäämässä. Ollu eilisillasta asti, ei ollu ees yötä kotona. No, ryypätköön sitten, omatpahan ovat rahansa. Saanpahan käydä yksin rauhassa saunassa, kuunnella musiikkia ja ottaa muutaman siiderin. ;) Ja toivottavasti se nyt ei illalla kotiudu ennenku minä olen nukkumassa! En todellakaan jaksa kattoa sitä kännissä just nyt.

 

Juu eli vajaan tunnin päästä pääsis saunaan. Ihanaa. Ja ihanaa kun saa rauhassa yksin käydä, makoilla lauteilla ja heittää löylyä just sopivasti. Enpä muuten oo vieläkään soittanu huoltoyhtiöön ja vaihtanu saunavuoroa toiseen saunaan. Siellä ois (tai ainakin oli) samaan aikaan vapaavuoro, kun yks perhe muutti pois. Siinä saunassa ois parveke. :)

 

Kyllä huomaa, etten oo tänään muistanu ottaa allergialääkkeitä. Nenä vuotaa ja silmiä "väsyttää". N:llä kävin niin molemmat niiskutti, ihanaa kun kesä tulee. :D Oli ihana istuskella siinä niiden etupihalla kun aurinko paisto. :) Pari tuntia taisin siinä istuskella, N maalaili tuoleja ja pöytää.

 

Mä voisin saunan jälkeen olla ahkera ja tiskata nuo loput tiskit. Siellä ne vaan vieläkin odottaa tiskaajaa... Ihanaa kun mä olen niin kotihengetär ja siivousintoilija. :D Siivoojan tyttäret ja niin edelleen. :D

 

Mut nyt tämä pingispallo lähtee keräilemään saunakamppeet valmiiks.