Vihdoinkin töitä! Tosin vaan pariks viikkoa mutta jotain edes. Oishan noita keikkoja, jos huvittas rampata siellä, täällä ja tuolla tekemässä aina yhden vuoron. Eipä oo jaksanu, yhden keikan kävin tekemässä ja sitten jatketaan ton parin viikon homman jälkeen ellei muuta ole.

Eilen olin hirveän reipas, mutta tänään onkin sitten ihan päinvastaiset fiilikset. Oon kerenny jo yhdet päikkärit nukkumaan ja suunnittelen toisia! Ihmekös tuo, oon koko viikon heränny siinä 6 jälkeen, että univelkaa onpi tullu. Ehkä ois hyvä nukkua ne nyt pois, että jaksaa maanantaista lähtien töissä olla.

Oon laihiksella. Neljä kiloa tulla humpsahti lisää painoa ja järkky turvotus mahaan. Ne kaikki neljä kiloa on kertyny vain ja ainoastaan vatsanseudulle. Nice. Tai sit ei. Laihis alko eilen, eikä se ihan putkeen alkanu. Kävin eilen illalla anoppilassa ja siellä olikin rahkapiirakkaa. :D Pakkohan sitä oli syödä. Noh, turvotus näyttäis jo hieman laantuneen, ja nyt sit vaan kattoo tarkemmin mitä syö ja yrittää liikkua.

Joo, ei mulla muuta. Vauvakuumeesta en jaksa edes enää kirjottaa mitään, ku se vaan vituttaa.