Argh. Mä vihaan flunssaa! Vihaan vihaan vihaan! Voisko tää jo helpottaa? Mun pitäis siivota ja tehä koulutehtäviä ja vaikka mitä, mut kun ei vaan jaksa. :( Rupesin taas Actimelia juomaan. :D En nimittäin sillon ollu kertaakaan muistaakseni flunssassa, kun sitä join joka päivä. Kun vertaa siihen, et jossain vaiheessa mä olin varmaan kerran kuukaudessa kipeenä. :D

Mun pieni Piki-poika täytti 1. päivä 3 vuotta. Miten se on jo niin iso? :o Nythän se on kait "aikuinen kissa". Tai jostain oisin kuullu, et 3v on se "raja". Vastahan se tuli meille, ja sehän on semmonen pieni vauva, ei siitä voi aikuista tulla.

Ja argh! Kuus viikkoa odotettu sormuksia! KUUS VIIKKOA! Jumalauta että alkaa palaa käämit tähän odottamiseen. Mä haluan ne NYTHETIÄKKIÄ. Plääh. Niitten ois parempi ens viikolla olla valmiit. Ois se K voinu sanoa ees jotain, et kauan menee, ettei mun ois turhaan tarvinnu oottaa ja joka päivä toivoa, et se soittais. Perkele. Älkää ikinä hankkiko sormuksianne yksityiseltä kultasepältä, ainakaan semmosia mitkä sulatetaan omista koruista. Perkeleen perkeleen perkele. (minähän en koskaan kiroile :D )

Enää reilu viikko niin alkaa työssäoppiminen. :o Sitä ennen pitäs todennäköisesti käydä yks tentti uusimassa... Et pääsen ylipäätään koko työssäoppimiseen. Ai miten niin vähän kiire aikataulu?! Ens viikon torstaina on yleinen uusimistentti, mut mä uskoisin, et ton kanssa tehään joku oma uusimisaika. Koska se harjottelu alkaa niin pian sit. Ja mä oon sillon torstaina menossa yhtä toista tenttiä uusimaan, ja se on kans pakko uusia sillon. Hiton kiva, jos tuleekin kaks tenttiä siihen, plus et päivällä on viel yks tentti. Mut onpa joo tosi hienoa, jos en saa sitä kuntoutuksen tenttiä ensimmäisellä uusinnallakaan läpi. Pahimmassa tapauksessa jää sit koko kuntoutuksen harjottelu neljänteen vuoteen.

Joku päivä mennään nelistään J&A:n kanssa Säräpirttiin syömään. Vähän epäilyttää se, mä oon yhen kerran elämässäni syöny lammasta ja se oli pahaa. Ja ne annokset on kalliita (tosin saa syödä niin paljon ku jaksaa). Mut mä en normaalistikaan jaksais varmaan syödä niin paljon, et tulis syötyä koko rahan edestä, saati sitten jos se särä ei mee alas. Tällä viikolla oli kai tarkotus mennä, mutkun mä nyt oon kipeenä ni se jäi.

Nyt jos menis taas jumittamaan pelien pariin. :D