Mä oon ollu koko viikon niiiin väsynyt. Kouluviikko on ollu älyttömän helppo, et ei sen takia pitäs väsyttää. Johtunee sitten tästä syksystä.

Menkat ei oo alkanu. Kp 34. Vois alkaa, tympii ootella. Ei pitäs olla raskaudenmahdollisuutta, et ei sinänsä mitään pelättävää. Odotteleminen vaan on niin syvältä.

Ens viikolla ois lääkäriaika, ruvetaan ilmeisesti tutkimaan, onko mulla nyt se rasitusastma. Hemmetti tänään meinasin bussiin kuolla, kun jollain oli taas hajuvedet lorahtanu reilumman kautta. Päänsärky taattu. Luokkakavereille murputin, et bussissa matkustaminen on viel pahempaa ku fillarilla polkeminen. Fillarilla tulee vaan ahdistusta ja rintakipua, bussissa niiden lisäks päänsärky.

Koko viikon ollu jotenkin huono olokin. Ruokakaan ei kunnolla maistunu, mut ei puhettakaan, et oisin silti laihtunu. Mä totesin tänään, et mun jalkalihakset on kasvanu niin paljon, ettei painossa näy muutosta. *reps* In my dreams.